La Rage



Jag skulle skriva om krig idag men eftersom jag sovit väldigt dåligt och ganska lite orkar jag inte lägga ner den tid som jag känner att jag måste på ett så omfattande inlägg. Därför skojar jag till det och leker att det är helg idag och postar en video och så får jag bita i det sura äpplet imorgon och leka att det är vardag igen. Eget företag for the win ;)

Mitt tips idag är en låt + musikvideo med Keny Arkana som heter La Rage. Hon är fransyska och förbannad som bara fransoserna kan vara. För att vi icke-fransktalande ska förstå vad hon är förbannad över är videon textad. Jag rekommenderar att se den två gånger för man missar själva videon om man läser texten och man missar texten om man kollar på videon, men jag tycker att låten är så pass bra att den förtjänar att spelas minst två gånger.

Videon finns här: http://www.youtube.com/watch?v=z8txhtB2e5M

Kommentarer
Postat av: D

Tung låt, gav mig goosebumps.

2009-03-13 @ 10:29:01
Postat av: T

Jo, hon har lyckats med att göra en sån där låt som verkligen känns i hela kroppen.

2009-03-13 @ 11:52:07
Postat av: Tessi

Väldigt bra låt. Väldigt vacker kvinna.

Väldigt väldigt bra helt enkelt!

2009-03-16 @ 08:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0