Diskutera mera



När jag tittat på de gamla inläggen i den här bloggen tycker jag att de flesta är halvfärdiga och ofta ensidiga. Jag tänker alltid ut vad jag ska skriva ett bra tag innan men när jag väl sitter och skriver kommer inte allt med av olika anledningar. Den bästa förklaringen jag har på det är att jag inte får något motstånd eller medhåll utan har bara mig själv att bolla med vilket gör att jag såklart missar en del av det jag tidigare tänkt ut. Jag är rätt bra på att glömma saker också :)

Det jag försöker säga är att jag vill ha fler kommentarer för jag vet att det är en handfull som dagligen läser det jag skriver. Och som vi alla vet så är silence acceptance men jag vägrar tro att ni som läser håller med om allt. Sluta skämmas och skriv vad ni tycker. Även om ni håller med så måste det finnas andra infallsvinklar hos er läsare som jag glömt ta med eller missat helt när jag funderat över saker.

Kommentarer
Postat av: Multiball

Att skriva är silver, att läsa är guld.

2009-03-25 @ 11:54:05
Postat av: T

Humbug!

2009-03-25 @ 12:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0