Haha

Hela mitt liv har vänts upp och ner. Förhållande, ekonomi, framtidsplaner och jag vet inte vad finns inte längre. Och tydligen är det något fel på mina lungor eftersom läkaren vill röntga de en gång till för att vara säker innan jag får veta vad det är. Men något fel är det, det var hon klar med att berätta. Korsar mina fingrar och hoppas på cancer.

Aja, ibland sparkar livet en i pungen och sen när man ligger ner blir man stampad i huvudet tills att skit där inne sprutat ut över asfalten. Gotta love it.

Jag pallar inte med den här bloggen längre som ni kanske förstår. Låter den ligga uppe ett tag så folk fattar varför den försvinner i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0